CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

**NUR HANUM**

Wednesday, September 24, 2008

YesterDay

akum...aiii..
skunk ni bru je pas test CTU lah...
agak susah senang jerk...
bukan bce bukupn tp kte org ume leh buat..
almaklumlah abcd jerk..huhuhu..
smalamkan aku makan nasi sket n bege sket..
then cam xsdp tekak lah pulah...ape lagi muntah lah aku jolok..
ume makan kuar lek...huhuhu...
eeeeee...malam2 lapa plak...huhuhu...
then aku n rumate n da geng tengok cte pochong..
amat seram lah gak...yana kne kco jer ngan aku...padan muke die...kuang3..
eee cte tu seram gak tau...byk kali kte org tekejot n jerit2..
pai bawah dgr tau..dh lah tengah malam dh...
dh bis tgk cte tu yg len kuar g saho..tgl kah aku soang je dlm bilik..
dh lah bru pas tgk cte antu tu...
aku tdo bukak lampu jer...takut beb...

5 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

apa jolok-jolok,muntah-muntah ni,,,...
tak elok la kalau buat macam tuh selalu... bahaya....

~izHa ChiCkY NunU~ said...

ko nie mmg ar num.........
suke sgt jolok2 ek.........
x elok taw

Izzwan Salleh said...

ko mmg ley wt num...
mayb sbb ko pkai tdung kot td..
2 yg dpt nur 2...
huhu

FoO dA fIrSt#1 said...

selamat hari lahir yang ke-19.
semoga hidup diberkati dan berbahagia selalu.

yazilahyazir said...

Salam to all,
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin..
Semoga ceria bersama keluarga..

Ikhlas dari,
Yazilah & Family

PLay It