CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

**NUR HANUM**

Tuesday, October 14, 2008

PAnTAi JEraM



smalam aku,teh,wani m,wani z,yana,linda,budi,epa,nomi g kuala selangor...
kte org g 2 kete...xcited gak tau...kte org p mam kat tepi pantai tau..
kte org byk gak order tauu..huhu memang best lah tau...
tp jauh gak mase nak p tu tau..dlm kete ase bile lah nak pai...
xsaba asenye tau nak makan..
dh smpai tu kte org amek pot baik punye...angin memang kuat lah tau...
mule2 aku xnak makan tp tgk ume makan nasi aku pn makan lah..padahal bru pas mam ns gak mase tu tau..xtahan beb...huhuhu...
best ar tau..bukan slalu cam ni tau...

then pas mam ume kte org p begambo kat tepi pantai...
syok jerkk....pas dh puas tua time to go back lah..
mule2 tgk bil sratus lbh tau...then epa kot ayat2 dpt lah sratus jerk...ok lah tu tau...kte org order seafood tau....

pas tu balik lah kami...yana bawak kete laju nak mampus...
aku biarkan jer lah die...mase balik aku wani m,linda n teha kte org stop p bli buah durian lah pulak...linda mengidam tu...byk ar kte org bli...
sampai dalam kete c mek budu tu pening2 bau durian...hahah pada muke die....


em malam tu kte org skali lagi open table mam durian,kerang bakar n udang butter...'
byh yau kte org makan...
pas ni aku kne lah diet lek...gemok lah macam ni...aduyai...
xbleh jadi tau...
ape2 pn smalam memang best lah p mam kat kuala selangor ume...
bukan slalu nak macam ni...
g pn dh nak final exam kan....
huhuhu...tq gurlz...muackh

9 comments:

tehah said...

ak penin dot...jakun naik kte agknye aku nie

~izHa ChiCkY NunU~ said...

hahaha,...............
der owg tu xnk mkn nasi..........
nk mkn lauk jer.............
tp..........
huhuhuhuhu
wei,,,,,,,,,,, msti best kn bau kete ko.....
kakaka.............
lambt ar ko bwk ketye semlm...........
hihihohihi

nomiey 08 said...

hahhahaah...nape tak tangkap gambor teha time tu tgk poning die mcmne cikit ade macm pening r.mate die tak hahhahaha...

Nur Hanum said...

ko memang tau..ngade jerk

~wani m~ said...

bez kn g sane..t kte g lg ek nur hanum...=D

Nur Hanum said...

xda lah bau sgt pn kete aku tu...
lmbt apenye..yana 2 bawak cam org gle...
lju gle..
aku kan pemandu tg berkhemah...hahah
pdn muke dpt bau sampah free2 jerk

Nur Hanum said...

alamak xsempat lah plak nak tgkp lah coz ngah drivekan...huhuhu

Nur Hanum said...

ok next time kte p lagi eh nurul hazwani

atok said...

aihh.
beznye.
nk itot.
haha.
;P

PLay It