CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

**NUR HANUM**

Saturday, August 23, 2008

Agak meloyakan!!

mlm nie kte org ada post materm..dgn bdn yg agak letih kmi menjalankan xtvt ini..
mase post mortem ni kan sape2 yg tdo n mte nye agk kuyu,fasi dh sediakan air kunyit tok org yg bertuah...huh nasib baik aku xkne tau...aku cume kne minum air kopi lah...huh pahit bebenor airnye...cian wani m die kne minum air kunyit 2 kali tau..nak muntah ase..tp time tu memang ume org antok tau coz penatkan..dh lah xdpt tdo tau...cian kte org...huhuhu...setiap mlm tau ada post mortem..so kepada sesiapa yg bertuah dpat lah minum air buatan fasi nie...lazatnye!!!

9 comments:

tehah said...

ok wat minum air 2........
ble lg ko nk minum???????????
ak minum ok jer...hehehehehe

aboy said...

hahaha...sume pun letih kalau nak tau..=)

Nur Hanum said...

memang ar tp cian org yg kne minum air kunyit tuh...
agak kembang gak tekak die..
ang boy mnak test x??
t kte org wat kan

aboy said...

hehe...
kami ni sume dah test ape yang korang rasa tu la anum..
untuk jadi instructor ni kan..
kami perlu n kena rasa apa yang participant bakal rasa..thats y la kami dah tau..hehehe

Anonymous said...

Aku ingatkan fresh orange... sekali air kunyit...

FoO dA fIrSt#1 said...

teringat masa kat pangkor pasal air kunyit ni.

masa abis post mortem, ada dua orang participant datang jumpa saya. "nak air tu en?" diorang minta. saya cakap "amik la" siap isi penuh gelas tuh. bila start minum jer diorang luah balik.
dengan tegas saya suruh diorang abiskan.

kesian plak tengok depa. sapa suruh mintak. tapi yang peliknya, kenapa depa tak tau yang tu air tu air kunyit. hahahaha
lawak tul....

Nur Hanum said...

ok ar tu...bru nak ajak abg boy minum ngan kte org...huhuh

Nur Hanum said...

kalo fresh oren best aper...

Nur Hanum said...

lah yg doang p mntk air kunyit tu wat pe...tp mayb doang xtau kot...
kesian gle...tp ok what

PLay It