CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

**NUR HANUM**

Tuesday, August 5, 2008

GhoSt

mse nie xtvt yg dijalankan iailah solo drop...pehhh dlam ati ni jantong mcm nak tekeluar dh...kecut perut den...tp bwk besaba jela...nak xnak kne gak lalui..
time tu ume kne baris jln ikt barisan..mule3 xpasan tau org blkg yg jln kne tingal kat tmpt yg fa c ltk..time nie aku pusing lah blkg nak ckp ngan dekan tbe2 tgk dekan dah xda...shock aku time tu...
now my turn...huhuhu...
abg.john n abg.shariman ltk aku kat tepi toilet...pehhh geruun aku time tu...
dah la tol2 sblh toilet..buatnye aku pndg kat ctu n napak bnde pelik xke pengsan aku time tu gak...tp syukur sgt2 aku xnapak ape2...
tp aku ada gak dgr mcm2 bnde pelik...mule2 aku dgr air dlm toilet tu..mte aku gtl pndg lah kat toilet tu tp xnapak ape3..then aku cool jela...aku harap sgat fa c jln kat ctu tgk2 aku..tp xda...then tbe2 dgr lah plak org pijak daun kering kat blkg aku..tp tmpt tu cam semak je..aku pn pusg lah tgk n mte aku mliar je tgk ume tmpt..aduhh nsb baik xda pe2..cume kne kco ngan bunyi plk2 je...
then ada plak anjing nyalak2..aku ni bole thn lah penakot..aku tunduk jela bwh tau..time nak tdo time tu lah dgr mcm2...
abg.shariman n abg.boy lg lah kne kco nan tuuuut...
kat area aku memg sgt seram tau..
tp ni semua pgalaman yg aku dpt..

4 comments:

teamtact said...

Salam Rekreasi.

baru hari ni saya lawat blog ni....
ok la blog ni... saya harap awak teruskan usaha untk kemaskan blog ni.... yang penting maklumat dalam blog tu sendiri.

blog ni tuntutan pensyarah yang mengajar awak.. jadi saya pasti blog juga akan jadi salah satu assesment untuk markah awak nanti.

tapi jgn la buat utk markah saja... mungkin blog blh jadi platform untuk kita berkongsi pengalaman dan ilmu.... jadi keikhlasan tu penting dalam setiap perkara.... good luck

hisyamchemat said...

Perasaan ja tu. Kalau ada dah tentu kamu cabut lari.

wegreentheearth said...

bersedia dgn keadaan di kenyir..
jgn biarkan perasaan menghantui diri..
gud luck..

Anonymous said...

Biar diri menghantui perasaan...

PLay It